Sähköauto vaatii toiiakseen akuston, joka täyty olla suojattu.
Kotelon täytyy olla kiinnitetty auton kestävästi.
|
Saimme käsiimme mittavirheellisen kotelon, jonka pystyimme hyödyntämään akuston koteloinnissa. |
|
Akkukotelo mitattiin ja lyhennettiin auton sisään sopivaksi. Samalla kotelo kiinnitettiin autoon. |
|
konkreettista hahmoittelua, miten akut kannattaa sijoittaa koteloon. |
|
Kun akkujen sijoittelu hahmottui, rakensimme väliseinät estääksemme akkujen liikkumisen kotelossa. |
|
Suomen talvesta ja akkujen rakenteesta johtuen, täytyi myöskin paneutua talviaikaiseen akkujen lataamiseen ja kylmältä suojaamiseen. Koteloa lämmitetään erillisellä lämmityskaapelilla lataus tilanteessa. |
|
Lämpöeristeiden hahmottelu akkujen kanssa. |
|
Kotelo valmiina lämmityksen ja akkujen kanssa. Kuvassa oleva teräksinen laatikko kotelon päädyssä on vielä paikkaansa hakeva akuston laturi, |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti